سهواء

لعل لبت صهبای من / آن دل که بردی، باز ده

سهواء

لعل لبت صهبای من / آن دل که بردی، باز ده

به نام حضرت دوست / یک شروع تازه.

 حدودا ده ماه پیش بود که کاربری ای در بلاگ اس کای درست کردم، قصد داشتم از همان زمان اقدام به ایجاد وبلاگ کنم و دست و پا شکسته مشق سیاهی کنم، اما به دلایل زیادی با تاخیر مواجه شد.

در این مدت هم یکی از دوستان نیکِ روزگار - که حقیقتا در این زمانه نایاب نیست ولی کم یاب هست- چندین بار در ایجاد این وبلاگ تشویق ام کرد و من هر بار به یک دلیل این مساله رو به تعویق انداختم.

 اما نهایتا امروز و پس از چندی مهمانی حضرت دوست و سه روز هم جواری حضرت رضا علیه السلام، در بارگاه منور ایشان، دست به قلم شدم تا به لطف خدا درب "سهوا" کده رو باز کنم و پس از این به کتابت تفکرات، خاطرات و احساسات شخصیم بپردازم.


----------

س1 : و مِن الله توفیق.

س2 : کاستی های متون رو به نگارنده ی "سهوا" ببخشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
جمال الدین کاظمی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://piale.blogsky.com

موفق باشی ان شاءالله

سپاس گزار ام.
و شما هم هم.
:)

سیدجلیل دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://seyedjalil.blogsky.com

سلام قبول باشه ...
خاطرات شهید کاوه و احساسات آقای ایمانی هم میتونه کمکتون کنه
موفق باشید ...

سلام سید.
متوجه حضورتون نشدم. معرفی میکردین!
از شما هم قبول باشه.

تب کرده سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://personalsunshin.blogfa.com

اوا اینکه اعتکافون مورد قبول و خوش به سعادتتون
دوم اینکه شروع تازتون مبارک و پاینده
سوم اینکه رفیق کم یابتونم همیشه براتون برقرار

سلام
برای اولی، دومی و سومی سپاس گزارم.
طاعات شما نیز قبول انشالله.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد