نظر منتشر شده
۱۱۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 198010
هاشمی سخنان منتسب به خود را تکذیب کرد:
حمله خارجی به سوریه محکوم است
بخش داخلی الف، 16 شهریور 92
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۰
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکذیب نقل قولی از وی درباره سوریه، تهدیدات آمریکا برای اقدام نظامی علیه دمشق به اتهامی اثبات نشده را به شدت محکوم کرد.
 
به‌گزارش الف، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار امروز (شنبه) اعضای کمیته فرزندان شاهد و ایثارگران با تأکید بر جایگاه رفیع و بی‌بدیل شهدا و جانبازان در نظام اسلامی گفت: شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها، گل سر سبد نیروهای ارزشی کشورند.وی افزود: آنان از بالاترین و ارزشمندترین سرمایه، یعنی جان و هستی خود و عزیزان‌شان برای حفظ و تداوم انقلاب گذشته‌ و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در واقع از جمله صاحبان اصلی انقلاب به شمار می‌روند.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خون شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های معزز آنان و ایثارگران را ضامن حفظ و تداوم انقلاب در مسیر صحیح و درست خود توصیف کرد. وی با اشاره به بحران‌هایی که برای جهان اسلام در حال تکوین است به ویژه تهدیداتی که علیه کشور سوریه انجام می‌شود، گفت: استکبار جهانی درصدد سلطه بر مسلمانان و کشورهای اسلامی منطقه است و در مورد سوریه نیز تهدید به دخالت و حمله مستقیم در این کشور کرده‌اند.
 
هاشمی رفسنجانی با محکوم کردن شدید تهدیدات اخیر آمریکا و برخی کشورهای غربی علیه کشور سوریه، تصریح کرد: متأسفانه مردم سوریه که حدود دو سال است درگیر جنگ داخلی و انواع رنج‌ها و آوارگی کم‌سابقه‌اند، در حال حاضر نیز مورد تهدید خارجی به بهانه‌های هنوز اثبات نشده استفاده از سلاح شیمیایی قرار گرفته‌اند.
 
وی با انتقاد شدید از همنوایی برخی رسانه‌های داخلی با اهداف دشمن که حاضرند برای حفظ مصالح و منافع جناحی و سیاسی، بخاطر دستمالی قیصریه را به آتش بکشند، گفت: اخیراً نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاربرد سلاح‌های کشتار جمعی از جمله شیمیایی، توسط هر فرد یا گروه یا حکومتی در همه مکاتب و مذاهب به ویژه دین مبین اسلام، مذموم و محکوم است. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: این دول غربی بودند که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، امکانات و مجوز به‌کارگیری اینگونه سلاح‌ها را به عراق دادند. وی تأکید کرد: ما براساس اعتقادات‌مان به‌رغم توانایی استفاده از چنین سلاح‌هایی، هرگز مقابله‌به‌مثل نکردیم و کاربرد چنین سلاح‌هایی را نیز محکوم و آنرا حرام می‌دانیم.
 
در ابتدای این دیدار، میعاد صادقی رئیس کمیته فرزندان شاهد و ایثارگران و تنی چند از حاضران به‌طور جداگانه سخنانی در خصوص مسائل و مشکلات این خانواده‌ها و مراتب وفاداری و پایبندی آنان به اهداف و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و انتظارات ایثارگران بیان کردند.
 
مهر
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۱۶:۵۷
خوشم میاد جماعتی که می گفتن هاشمی ایتنا رو گفته الان دنبال سوراخ موشن. اینجاست که فرق امثال توکلی با عامه ای که میان تو الف نظر میدن مشخص میشه. مقصر الفه که نظراتشونو به راحتی مشخص می کنه.
الان معلومه دیگه میان دوباره میگن هاشمی تحت فشار بوده و ... اما دوستان جواب این ادعاتون هم روشنه: این هاشمی که الان تحت فشار این حرفارو به قول شماها زده همون هاشمی که مستقل بود و کسی نمی تونست به چیزی مجبورش کنه
پس هاشمی بدونیتد این حرفارو نزده (1622944) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۵۷:۰۶
واقعا درست است آنان كه زود قضاوت كردن و افرادي كه با سو نيت جهت تخريب بزرگان نظام اقدام مينمايند بايد از ايشان حلاليت بگبرند كه بهشت را به بها دهند نه بهانه و با اداي دين و ظاهر نميتوان عاقبت بخير شد (1623075) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۳۴:۳۶
اولا ، هاشمی و دفترش همیشه بلافاصله تا کسی کوچکترین حرفی در موردشان میزد تکذیب میکردند و مثلا در مورد مطلب خانم اشراقی در فیس بوک بلافاصله مسئول روابط عمومی مجمع تکذیب کرد اما در این مورد بعد از چند روز هیچ تکذیبی نشد ، حتی وقتی از مسئول روابط عمومی مجمع توضیح خواسته میشه میگه من اونجا نبودم نمیدونم !!!

ثانیا اگر ایشان تکذیب کرده اند پس باید صوت اصلی موجود باشد . آن را منتشر کنند!

ثالثا سایت منتشرکننده صوت مذکور گفته بعد از انتشار ، از مجمع تماس میگیرن و ضمن تایید صحت صوت از اونها میخوان که فایل را از روی سایت بردارن !

------------------------------------------------------

از همه اینها بگذریم ... ایشان واقعا تکذیب کرده است ؟! به جملات دقت کنید :

وی با انتقاد شدید از همنوایی برخی رسانه‌های داخلی با اهداف دشمن که حاضرند برای حفظ مصالح و منافع جناحی و سیاسی، بخاطر دستمالی قیصریه را به آتش بکشند، گفت: اخیراً نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست.

می بینید که گفته "حاضرند بخاطر دستمالی قیصریه را به آتش بکشند" !!! پس دستمالی در کار بوده (به تعبیر ایشان ) !!!

قسمت تکذیبش جالب تره :
نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست

سوال : چه چیزی صحیح نیست ؟! نقلی که از شما شده یا سوءاستفاده جدید توسط رسانه ها ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1623374) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۱:۴۳:۰۱
این را هم اضافه کنید :

گفته "نقلی از بنده در مورد سوریه..."

آقای هاشمی کسی از شما نقل نکرده بلکه صوت و فیلم گفته های خود شما موجود است !!! ناقل خود شمایید ! اگر راست میگویید صراحتا در سخنرانی عمومی بگویید آن صوت پخش شده جعلی است و صوت اصلی را منتشرکنید تا مشخص شود چه کسی راست میگوید . (1625026) (alef-13)
 
دخو
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۹:۱۷:۰۹
فرق هاشمي رفسنجاني با بعضيا اينه که مرتب بکم بکم راه نميندازه و بعدش تند تند تکذيب نمي کنه ! (1626991) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۵:۴۶:۴۱
به جای این تایید و تکذیبهای بی معنی فیلم مراسم رو منتشر کنند (1623943) (alef-10)
 
حیسن
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۴۵:۳۷
آفرین به ذکاوت آیت الله هاشمی رفسنجانی

اگر به انتهای پاراگراف سوم دقت کنید گفته "...به‌هیچ‌وجه صحیح نیست" در واقع ایشان دوپهلو صحبت کرده اند.

در واقع بیشتر به نظر میرسه که ایشون با زیرکی تمام این حرف رو زده باشن، چرا که معلوم نیست عبارت فوق الذکر به "سو استفاده و تخریب رسانه ها علیه ایشون" برمیگرده یا به "نقلی که از ایشون انجام گرفته".

همچنین با عنایت به خبری که دیروز در سایت تابناک گذاشته شده بود (کد خبر: ۳۴۳۴۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۱۶)، در واقع ایشون در این بیانات حرف خودشون رو تکذیب نکرده اند بلکه تخریب هایی که برخی رسانه ها علیه ایشان انجام داده بودند را نکوهش میکنند. (1624112) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۲:۱۴:۵۰
الحق که عنوان دوپهلویی برازنده اوست (1625245) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۴۹:۵۲
به نظر نمی رسد این عبارات به معنی تکذیب سخنان اخیر ایشان باشد.

برای روشن شدن موضوع توصیه میکنم خبر درج شده در تابناک با عنوان "هاشمی: در بیان مصلحت، تردید نمی‌کنم " با کد خبر 343407 مورخ 92/6/16 را مطالعه فرمایید بعدا قضاوت کنید. (1624124) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۰۸:۵۹
ایشون دقیقا فرمودند چه چیزی صحیح نیست؟
آقایونی که فی الفور از این به اصطلاح تکذیبیه خوشحال شدید! دوباره همین اظهارات آقای رفسنجانی رو بخونید و تامل کنید. ایشون نقل قول هایی که ازشون شده رو تکذیب نکرده اند. (1623102) (alef-13)
 
بهلول
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۰۷:۲۴
دقیقا
لطفا به متن مجددا دقت بفرمایید
چیزی که آقای رفسنجانی گفته، هیچ ربطی به تکذیبیه شایعات در مورد حرفهای ایشان نداره (1623535) (alef-10)
 
بنده خدا
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۱:۲۰:۴۵
کور و بی سواد که نیستی انشالله:

"وی با انتقاد شدید از همنوایی برخی رسانه‌های داخلی با اهداف دشمن که حاضرند برای حفظ مصالح و منافع جناحی و سیاسی، بخاطر دستمالی قیصریه را به آتش بکشند، گفت: اخیراً نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست." (1623855) (alef-10)
 
مانا
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۵۲:۴۱
معنیش میتونه این باشه که سو استفاده کردند که اینکارها صحیح نیست... (1624139) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۳:۱۰:۴۴
جناب آقای بنده خدا؛
دقت بفرمایید:
"نقلی از بنده بهانه ی سواستفاده شده... که به هیچ وجه صحیح نیست"
آیا این به معنای تکذیب آن نقل است؟ خیر. یعنی آن نقل صحت دارد ولی سواستفاده از آن صحیح نیست. به فرموده ی ایشون.
تامل بفرمایید. ادب رو هم رعایت کنید. (1625562) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۲۶:۰۴
یه عده از خدا بیخبر که تو همین سایت الف میدیدیم یا نظرمیدادن،ازآیت الله که سهله،ازخدا خجالت نمیکشن؟؟!! حرفا و بی احترامی هایی که هنوزم وقتی یادم می افته،مو به بدنم سیخ میشه.ازهمه بدترکه ایشونو عمال خارجی و بیگانه میدونستن!کسی که حالا این جماعت بی نزاکت و دهن بین بهش میگن پیر فراموشی گرفته و بیمار و ازاینجورچیزا،شاید بیش ازدوسوم عمرشو برای این انقلاب و نظام داده..حتی اگر ایشون اون حرفارو زده بودن،ازنظرمن بهیچ عنوان کارخلاف قانون و شرعی نکرده بودن.انقدر به این بزرگمرد تاریخ اعتماد دارم که حتی چشم بسته همه گفته هاشو قبول دارم و ازخدا میخوام صدسال دیگه بهشون عمرباعزت و بابرکت عنایت کنه تا سایشون حداقل برای صدسال دیگه ازسراین مملکت و امثال من کم نشه.هاشمی نه تنها خودش بلکه خونوادشم مورد ظلم واقع شد.خدایا چقدر به این مرد صبروشکیبایی عطا کردی؟؟؟
و درآخراینکه هاشمی زنده است تا نهضت زنده است. (1623135) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۰۵:۵۱
اقای هاشمی روزاول بایدتکذیب می کرد (1623342) (alef-10)
 
رامین
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۹:۲۶:۴۲
چی رو تکذیب می کرد؟ اگه قراره برای هر تهمتی فورا تکذیبیه ای صادر بشه برای حرف های بی اساس هر ننه قمری باید کارها را تعطیل کنیم و فکر جوابیه باشیم. (1627028) (alef-13)
 
اصلاح
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۴۵:۳۳
خواهشا نظر من رو منتشر کنید کجای جمله زیر معنای تکذیب اظهارات هاشمی را می رساند؟
اخيراً نقلي از بنده در مورد سوريه، بهانه سوء استفاده و تخريب‌هاي جديد توسط اينگونه رسانه‌ها را فراهم كرد كه به هيچ وجه صحيح نيست. (1623484) (alef-10)
 
ali
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۵۳:۴۲
به نظر دکتر زیبا کلام که در همین لحظه بر روی سایت شخصی آقای هاشمی درج شده است خوب توجه کنید وبعد این تناقض را خودتان حل کنید (1623504) (alef-10)
 
ali
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۰۰:۲۰
به نظرم آقای دکتر علی مطهری از دوستان آقای هاشمی هستند . لطفا به نظر ایشان توجه فرمائید: به نظر من آقای هاشمی این حرف را زده و نظرش همین است و می‌خواهد راه جدیدی باز کند، لابد ایشان مصلحت را در این می‌بیند (1623520) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۰:۰۶:۴۶
بنظرم باید اینجور مواقع طرف سریع بیاد و موضعش رو اعلام کنه تا تبدیل به دسیسه نشه و قبل از اینکه تبدیل به جنجال رسانه ها بشه خنثی بشه...با تشکر از آقای هاشمی... (1623752) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۱:۴۵:۲۹
ما که اولین بار از اقای مطهری شنیدیم (1623873) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۲:۵۶:۲۵
افراد زیادی هستن که در تقلید صدای هاشمی تبحر دارن! البته قبلا در زمینه طنز کار میکردن ولی الان در زمینه جعل. (1623919) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۳:۴۰:۵۷
والله ما در این سخنان تکذیب ندیدیم. ایشان با زیرکی چیزی گفته اند تا هردو طرف ماجرا را راضی نگه دارند. یکی از نمایندگان مجلس که به طرفداری سرسختانه از ایشان مشهور است گفته است فیلم سخنرانی را دیده و صحبت صحت دارد. (1623928) (alef-10)
 
مانا
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۵۰:۴۸
اتفاقا شما بی خبری برادر..اقایان برای تخریب از هر چه مایه میذارند اما حریف حیله های خود رو داره در سیاست انکار و تکذیب یک طرفند شناخته شدست.. صبر کن و ببین (1624128) (alef-10)
 
اعتدال
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۰:۱۳:۲۶
احسنت بر شرفت (1627769) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۱:۵۷:۱۵
کسانی هستندکه با آیت اله دشمنی دارند درحالیکه ایشان از ستون های بی چون چرای انقلاب بوده یار حضرت امام (ره) ویاور مقام معظم رهبری بوده وهستند . آیت اله هاشمی دلسوز ترین یار انقلاب اسلامی هستند حال تصور کنید اشخاصی که با ایشان دشمنی دارند به چه اصولی کینه ورزی می نمایند . این افراد به خاطر عداوت وکینه حتی خدا را فراموش کرده اند !!! صدالبته افرادی که به خدای سبحان باور ویقین دارند هیچگاه به ناحق به دیگران تهمت وافترا نمی بندند!!! (1627899) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۸:۱۷:۵۶
حالا کار نداریم که حکومت سوریه را محکوم کرده یا نکرده چرا از حکومت سوریه حمایت می کنیم چرا به خاطر یک نفر با دنیا دشمن تراشی میکنیم (1628110) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۱۹:۴۵
حتماً دوستان اصولگرا می گویند هاشمی تحت فشار آنان این سخنان را گفته است. (1622952) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۰۵:۴۱
شايد هم دوستان اصلاح طلب بگن كه هاشمي تحت فشار اصولگراها سخنان خود را تكذيب كرده..!! (1623238) (alef-13)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۰۸:۳۶
مقاله سایت وزین الف:جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
توکلی:

هاشمی نقل قولش درباره سوریه را محکم تکذیب کند. (1623346) (alef-10)
 
1360
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۲۷:۳۷
سلام
اميدوارم روزنامه ها وسايتهاي زرد قصاص قبل از گناه رو كنار بگذارند
20.30 هم اگه بهت اجازه دادن پخش كن (1622979) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۱۵:۴۳
یعنی مردم هنوز 20 و30 نگاه می کنن؟ (1623112) (alef-13)
 
مانا
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۵۸:۲۹
گاهی با دوستان میشینیم میگیم اخبار نوید بخش شروع شد و دقایقی رو با صدای بلند بلند و پر هیجان گوینده راجع مسایل خرد و بی ارزش اجتماعی و سیاسی تصور میکنیم رسانه ملی فعالانه در راه اهداف مردمی داره حرکت میکنه و اوضاع دنیا هم خیلی خیلی بدتر از ماست مخصوصا کشورهای اروپای شمالی! و ما بهتر از بقیه ایم.. کمی هم میخندیم ..گاهی هم از عدم تحمل بعضی سخنان گزافه کانال را عوض میکنیم....الف اگر خودسانسوری نکنه میزاره کامنتم رو (1624175) (alef-10)
 
احمد مقدم
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۲۸:۳۹
این نظرات واقعی و انقلابی هاشمی رفسنجانی است و نشان می دهد که فایل های تصویری و صوتی که به ایشان نسبت دادند همه جعلی است در 9 شهریور یک روز قبل از پخش فایل های دروغین طی سخنانی در مجمع تشخیص مصلحت بر مواضع روشن خود پیرامون اسرائیل و مقاومت تاکید داشت.ولی کسی توجه نکرد


از الان مطمئن باشید سیلی از نظرات که می گویند هاشمی نظرات قبلی خود را اصلاح کرده منتشر می شود.

قابل توجه حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان که تحلیلی هم پیرامون فایل ها نوشته و هاشمی را مورد حمله قرار داد. (1622984) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۳۹:۳۵
هاشمی هرکس که باشد هرکاری که بکند هرگز خطوط قرمز نظام را رد نمیکند. (1623017) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۷:۳۶:۰۹
قابل توجه آقاي علي مطهري ! كه چشم بسته دنبال ايشان راه افتاده است! (1623977) (alef-10)
 
ص
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۳۰:۴۱
درود بر ايت الله هاشمى يار امام و ياور رهبر و مرد بحرانها و يكى از اركان اصلى انقلاب ايران (1622994) (alef-1)
 
میلاد
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۰۲:۳۷
نمیدونم لایک بزنم یا نه فعلا که تنها امید ما ایشون و دوستانشون هستند..اما بنده و بسیاری تمایل نداریم اینقدر اشخاص را بالا ببریم که دچار تعصب بشیم..هر فردی هر جا به صلاح مملکت و ملت عملی هر چند اندک بکند قابل احترام و دفاع است اما از نا عدالتی ها و خطاهای ایشون هم در دهه های گذشته نمیشود گذشت..هر چند که ایشان نظرشان در این سالها تغییر کرده باشد . اما باید دانست که ایشون سالها در بالاترین مقام بودند و هرگز تصور نمیکنم نسبت مظلوم رو به ایشون بشه داد..مردم ایرانند که مظلوم بوده و هستند.. (1624194) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۲:۱۹:۲۱
فقط به خاطر قسمت دوم نظرتان لایک زدم.
امثال ایشان هیچگاه امید همچون من نخواهند بود. (1625270) (alef-13)
 
همشیره
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۴۷:۱۷
هر کسی اقای هاشمی را می شناسد می داند که ایشان نسنجیده سخن نمی گویند. (1623041) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۴۸:۲۲
هیچ وقت تحت فشار کسی سکوت خود را نشکسته و سکوت هم نکرده! این ویژگی مرد بزرگ انقلاب است (1623043) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۷:۵۸:۲۴
هنوز هم عده اي هنوز نفهميده اند حساب هاشمي از ديگر سياستمداران جداست .

كمي براي او ، سابقه اش ، جايگاهش و البته مهارتش در سياست احترام قائل شويد .
و البته سعي كنيد به نظر ملت احترام بگذاريد ، امروز اكثريت مردم نظرات او را قبول دارند (بنابر نتيجه انتخابات عرض مي كنم) (1623077) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۱۲:۴۵
خب حالاخیالتان راحت شد دیگه دست ازسراین بنده خدابردارید. (1623107) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۳۲:۳۳
بعد از اینهمه سال در راس هرم سیاسی یک مملکت بودن و معروف بودن به سیاستمداری در کلام و عمل اصلا امکان داره هاشمی چنین حرفی زده باشه ؟!اونهم به این صراحت و با این ادبیات. اصلا با عقل جور درمیاد؟! ... مسلما نه (1623153) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۳۲:۵۷
توجه كنيد اقاي هاشمي در اينجا هنوز اين امكان را رد نمي كند كه ممكن است حكومت سوريه عامل حمله شيميايي باشد. او فقط مي گويد اتهام ثابت نشده. اين موضع درست و عاقلانه است. كدام يك از ما ميتواند با اطمينان مطلق بگويد كه اسد اينكار را نكرده. چرا ما اينقدر حكم هاي مطلق مي هيم . بهتر نيست إمكان طرح سؤال و بحث راجع به ان بدهيم. من كه از ادمهايي هيچ وقت سؤال ندارند بلكه فقط جواب دارند ميترسم. (1623154) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۴۵:۰۱
خوب درستش هم همینه!
نمیشه قطعا گفت کار کیه، اما کار هرکسی هست محکومه و در هر صورت دخالت خارجی بدترین راهه
بین مخالفان متاسفانه قدرت نظامی با تکفیری هاست و بقیه بعد از سقوط اسد شاید به قدرت نرسن و رسیدن تکفیری ها به قدرت از خود اسرائیل هم ضررش بیشتره! (1623594) (alef-10)
 
کرمانی
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۸:۲۴:۳۹
آخرش معلوم نشد شما طرف کی هستی ، ببینید کی بیشترین سود را از این حمله شیمیایی میبرد واقعا فکر کردید هاشمی اینقدر کند ذهن است که نتواند تشخیص دهد حمله کار کیست ؟ ما هاشمی را سیاسی بسیار زیرک میدانیم که در بسیاری مواقع سیاست او به درد این نظام خورده است {قابل توجه دوستانی که میگویند مطلق صحبت نکنیم ، شما شاید اما هاشمی نه} پس موضعش باید اینقدر شفاف باشد که آب به آسیاب غربیها نریزد و کلام آخر اینکه جناب هاشمی حرفشان را تکذیب نکردن (1628132) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۳۳:۲۶
درود بر هاشمی...خدا رو شکر ... (1623156) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۳۸:۲۳
و باز هم آیت الله رفسنجانی سر بلند شد و افراطیون روسیاه شدند..ای دوستان افراطی حمله و تخریب این بزرگوار نه تنها از حامیان ایشان نمی کاهد بلکه باعث افزوده شدن آنها میشود......هاشمی زنده باد..تا کور شود هر آنکه نتوان دید...........ایندفعه دیگه منتشر کن دیگه (1623168) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۴۰:۵۴
درود بر يار واقعي امام
انقلابي حقيقي و سرمايه نظام هاشمي عزيز
شرم و ننگ بر افراطي هايي كه قوت روزانه شام دروغ و اتهام و لجن پراكني است
الف عزيز تاييد كن (1623175) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۴۱:۳۰
هنوز هم هاشمی مرد روزهای سخت است وبا درایت می تواند طوطئه دشمنان را خنثی وبه خودشان برگرداندشاید اگر روز اول پاسخ این طوطئه را میداد تاثیر الان را نداشت. (1623178) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۲۳:۳۴
یارو به دروغ می گفته یکجائی دارند نذری می دهند یعد که همه رفتند گفت نکنه که نذری بدهند من برم مطمئن بشم . سیاست پدر و مادر نمیشناسه خودشون درست می کنند پخش می کنند همه جا رو بهم می زنند بعد هم تکذیب می کنند . (1623562) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۴۴:۰۲
ههههههههههههههههه..افراطیها بازم باختن...بوی دماغ سوخته میاد (1623190) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۵۱:۵۸
اقای الف نظرمو بذار برادر
به هر حال اگر هاشمی ان سخن را گفته بود دوستان حق نداشتند ایشان را برای تغییر نظر تحت فشار قرار دهند.وقتی به این مرحله رسیدیم که دیگران هم حـــــــــــــــــــــــــــــق دارند مثل ما فکر نکنند اون وقت تازه به ابتدای باغ ازادی بیان رسیده ایم فدات شم به نظر دگران احترام بذار هرچند مخالف عقیده تو باشه اگه حرفی داری بیا بزن اسندلال و دلایل طرف رو داغون کن با حرفات
ولی این حرف که لازم است تغییر عقیده بدهید یعنی شلیک به فکر طرف مقابل یعنی یه جور چاقو کشی فکری
بزرگ شویم قرن بیست و یکمه (1623210) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۸:۵۷:۱۰
کاش فرق مگس و سیمرغ را می فهمیدیم. بعضی از این مگسها واقعا مزاحم مصالح کشورند. فکر می کنند با تخریب شخصی مثل هاشمی به چه کسانی خدمت می کنند؟ مردم یا دشمنان؟ (1623224) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۰۳:۳۴
حالا اون تحليل هايي كه از حرف هاي هاشمي ذوق كرده بودند و مي گفتند هاشمي تحليل درست كرده است چي مي گن؟؟!

ما كه از اول گفتيم اين حرف ها و تحليلها درست نيست و نبايد زده شود.. حالا هم كه خدا روشكر هاشمي هم اونها رو تكذيب كرد و موضع گيري صحيح كرد..

اما رو سياهي به اونهايي موند كه از شنيدن اين تحليل آمريكايي كه بشار متهم مي شد ذوق كرده بودند.. (1623234) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۰۸:۳۴
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاربرد سلاح‌های کشتار جمعی از جمله شیمیایی، توسط هر فرد یا گروه یا حکومتی در همه مکاتب و مذاهب به ویژه دین مبین اسلام، مذموم و محکوم است (1623245) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۱۲:۲۱
ایشان جوابیه هوشمندانه ایی داده اند . از دولت بشار اسد هم حمایت نکرده اند .
ایشان گفته اند : « کار هرکسی بوده است ، محکوم است . » مثل بعضی ها نیستند که قاطعانه این دولت را از هر گناهی مبرا می دانند . (1623256) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۲۹:۰۵
نمي دانم بايد چه اتفاقي بيفتد كه افراطي ها آگاه شوند و دست از كارهاي خود بردارند. قضيه هاشمي و سوريه ختم به خير شد، اما احتمالا فردا و فرداهاي ديگر، بازي ديگري را شروع مي كنند. (1623276) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۳۳:۳۹
اودربان مصلحت تردید نمیکند .این حرف خوداوست .او بیرسیاست است. (1623284) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۴۶:۳۹
تکذیب هوشمندانه ! درود بر هاشمی (1623312) (alef-13)
 
sdgds
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۵۴:۵۶
این تکذبیه فقطمصرف داخلی دارد و بس! (1623328) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۰۲:۴۳
خوب خدا را شکر هاشمی فهمید اشتباه کرده
کاش از گفته قبلیشون از مردم عذرخواهی می کرد
البته باید پذیرفت سن ایشان باعث این اشتباه فاحش شده (1623337) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۰۶:۲۹
همیشه گفتار و کردارش دارای بار سیا سیست . قا بل توجه کیهان خوانها (1623343) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۱۱:۳۷
واقعا با دشمن مدارا کردن رو باید از هاشمی یاد کرفت (1623349) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۳۰:۲۴
اون فیلم از دور گرفته شده بود و دوربین یا گوشی ضبط کننده دائم تکان میخورد ولی در کیفیت صدا فرقی ایجاد نمیشد کاملا معلوم بود که صدا بعدا روی تصویر کذاشته شده من نه طرفدار هاشمی هستم نه منتقد او اصلا سیاسی نیستم (1623367) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۴۸:۵۷
خب پس همه جماعتی هم که اونجا بودن به متخصص گوش وحلق وبینی رجوع کنن ! جنابشون فرمودند که : "اخیراً نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست." نفرموده اند نقل صحیح نیست یا تخریب ها !

حالا ایشون تو افاضاتشون فرمودن اصن که معلوم نیس کی شیمیایی استفاده کرده محکوم کردن تروریست ها پیش کش! به نظرتون معقوله سخنانی رو که بازتابهایی به این گستردگی داشته بعد از چند روز با جملات مبهمی مثل این تکذیب کردن؟ و بعد تو سایتشون هم ادعا کنن که چون مصلحت اندیشی کردن همه با ایشون مخالفت میکنن ! مردم رو جیگر فرض نفرمایید لدفن !

اگه مردی منتشر کن الف ! (1623397) (alef-10)
 
علی رضا
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۰:۵۶:۰۱
ما که تکذیبی ندیدیم بلکه ایشان همان صحبتها را با کمی ارفاق دوباره گفته اند.
بهتر است افراد را مجبور به تکذیب زورکی نکنیم. آن هم فردی مثل ایشان را. چون آنوقت دیگران هرگز نباید حرفی بزنند. (1623413) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۰۳:۳۲
اره شبکه منو تو هم در یکی از برنامه هایش صدای اقای هاشمی رو خوب میتونه درباریه (1623424) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۲۴:۴۷
اگر آیت الله هاشمی رفسنجانی نبوده،پس کی بوده؟ (1623448) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۲۷:۰۴
"رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اخیراً نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست."
اگر خوب دقت کنید ایشان می فرمایند: سوء‌ استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها به‌هیچ‌وجه صحیح نیست نه نقل قول انجام گرفته در مورد سوریه. علاوه بر آن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطمئنا مصلحتی را می بیند که سوء‌استفاده کنندگان وتخریب‌کنندگان آن مصلحت را نمی بینند یا نمی خواهند ببینند ودست به تخریب ایشان می زنند واین کار به هیچ وجه صحیح نیست. (1623453) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۵۰:۴۴
مردم ایران چند خصیصه بارز دارند که این خصوصیات را در اثر تاطمات چند هزار ساله تاریخی آموخته اند .ایران به اسانی وسهولت از استیلای عرب ومغول وترک زنده بیرون نیامده و ملتی با ویزگی ایرانی هرگز از تاریخ حذف نخواهد شد . ایران همیشه مردان بزرگی داشته که کشور را از بزنگاههای سخت با سر بلندی عبور داده اند .تاریخ گواهی خواهد داد که هاشمی هم یکی از این بزرگمردان است. باید به او احترام بگذاریم حتا اگر مخالفش هستیم وبه حرمتش کلاه از سر برداریم حتا اگر دوستش نداریم (1623498) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۵۷:۲۷
دیدید گفتم اشتباه میکنید!
لطفا دیگه از این به بعد تقوا پیشه کنید و مثل امریکا به بهانه های اثبات نشده به بیگناهان حمله نکنید. خدا ببخشدتون (1623512) (alef-10)
 
تبا
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۰۷:۳۷
خوشحالم کهبالاخره لب باز کرد و شخصا بعد از فرمایشات رهبری با خبرگان موضع اسلامی گرفتند. حالا که گذشت ولی دوست داشتیم فیلم سخنرانیشون هم پخش میکردن که شک و شبهه ای نماند.... (1623537) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۱۳:۲۶
این که نشد تکذیب
برای تکذیب دفترش باید فیلم سخنرانی را منتشر کنه که حتما هم فیلم را داره
بعد هم نقل قول ها را تکذیب کرده نه فایل ها را . (1623545) (alef-10)
 
صادق راستگو
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۳۵:۳۸
بسمه تعالی: با سلام " چرا بجای این همه صغرا و کبرا و پاک کردن صورت مسئله نوار صوتی منتسب بایشان را در اختیار کارسناسان نمیگذارید تا از روی فرکانس صوتی تشخیص داده شود که صدا ی ایشان است تا تقلید صدا ؟ چرا صورت مسئله را پاک میکنید؟ صداقتتان کجا رفته؟ (1623577) (alef-10)
 
ارسطو خسته
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۲:۳۵:۴۶
نمی دونم چرا یه دفعه یاد تکذیب یازده روز خونه نشینی احمدی نژاد افتادم! (1623578) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۳:۱۸:۱۱
خدا نیامرزد کسانی که میخواهند ملت را فدای دروغ کنند وهمچنین کسانی که سر راه دولت جدید سنگ اندازی می کنند انشاا...بترکه چشمشان که خدمت دولت وخوشی ملت را نمیتونن ببینن ازخدا بترسید (1623655) (alef-10)
 
رسول
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۳:۲۵:۵۰
وقتی میان صوت ایشون رو میدن
ایشون باید فیلم نشون بده
نمیشه که فیلم برداری نشده باشه! میشه؟
من زیاد اهل جنجال نیستم ولی با تکذیب مساله حل نمیشه (1623671) (alef-10)
 
ایمان
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۲۳:۳۳:۱۹
الف خواهشن نظر منو بذار


اصلا هاشمی حرف شو تکذیب نکرده حالا نوسنده مقاله دوستاشه این جوری برداشت کنه یه قضیه دیگه است

دوستانی که مقاله رو نخونده و نظر دادن این جمله رو حداقل بخونن

"اخیراً نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء‌استفاده و تخریب‌های جدید توسط اینگونه رسانه‌ها را فراهم کرد که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست."

هاشمی سوء استفاده از حرفش صحیح ندانسته و هرگز سخنان خودشو تکذیب نکرده


به هر حال "عاقلان دانند" (1623691) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۰:۴۷:۴۶
بعدها مشخص می شود اقای هاشمی چه از خود گذشتگی هایی برای این انقلاب کرده است این تفاوت عقیده های ایشان نیر تاکتیکی است برای جلو گیری از شبیه خون دشمن به انقلاب زیرا دشمن فکر می کنه مسولان نظام خودشان به جان هم می افتند با همین ترفند تا حالا دشمن به ما حمله نکرده درود بر هاشمی با این از خود گذشتگی (1623806) (alef-10)
 
سامان
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۱:۰۹:۴۸
آقای علی مطهری سخنان منتسب به آقای هاشمی رو تایید کردند (براش توجیه هم تراشیدن)
ولی آقای هاشمی خودشون سخنان منتسب به خودشون رو تکذیب کردند

ظاهرا یکی از این دو بزرگوار دارن "اشتباه" میگن! (1623844) (alef-10)
 
لرستانی
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۲۲:۱۵:۱۲
بوی دماغ سوخته میاد (1627454) (alef-13)
 
سیدمهدی
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۱:۳۹:۴۲
پس علی مطهری چی گفت حرفای حاج آقارو باور کنیم یا علی مطهری حاج آقا نمیخوان پیگیری کنن که این فایل صوتی رو چه کسانی درست کردن ؟ حداقل اصل حرفاشونو بزارن ماببینیم چی گفتن بالاخره یه دوربینی که امین حاج آقا بوده حتما صحبتهای ایشونو ضبط کرده (1623868) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۲:۳۰:۰۵
این مسئله خیلی سادست.اگر آقای هاشمی تحت فشار این سخنان را تکذیب کرده پس چرا صدا وسیما فیلم اون جلسه رو پخش نمیکنه تا واقعیت روشن بشه.مطمئنا اون حرف هارو زده که فیلمشو پخش نمی کنن. (1623903) (alef-10)
 
مهران
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۷:۴۱:۳۲
راستي حالا علي مطهري كه در مصاحبه اش گفته بوده خودش فيلم سخنان هاشمي را شنيده با اين تكذيبيه هاشمي چكار مي كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ (1623980) (alef-10)
 
لرستانی
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۰۵:۵۳
با سلام خدمت مخاطبین عزیز
پس اون صدا و فایل صوتی مال حافظ شیرازه یا فردوسی از طوس اومده وبیان کرده . (1624019) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۲۴:۲۷
بايد عكس العمل كيهان را ديد (1624060) (alef-10)
 
عبدالله مومن
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۵۴:۵۲
حل مشكل كه خيلي ساده است و نياز به تاييد و تكذيب جناب سلطان ندارد.
كافيست كه اجازه دهند تا سخنان و تصوير ايشان در اين گردهمايي . مستقيما" پخش گردد تا مخالفان ايشان ناك اوت شوند !!!
البته اين مطلبي است كه هيچوقت اتفاق نمي افتد زيرا در همين بظاهر تكذيبيه هم . او سخنان قبلي خود را رد نكرده است و آن را تاييد كرده است !!!

و اين به معناي اينست كه اين آقا هر چه بخواهد انجام مي دهد و كاري هم ندارد كه گفته هايش چه مشكلاتي براي انقلاب اسلامي ايران و مقاومت اسلامي و حاميان آن در منظقه و جناياتي كه با استفاده از اين سخنان بر عليه شيعيان لبنان و سوريه و .......... اتفاق خواهدافتاد ندارد.
اينجاست كه بايد گفت كه :
امان از پيران قدرت طلب و قدرت طلبي در پيري !!! (1624151) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۳:۴۷:۵۷
اصلا هاشمي گفته و نظر او اين است. يعني مي فرمائيد بايد بيايد از شما كسب تكليف كند كه چي فكر كند تا به نفع نظام باشد؟ (1625761) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۵:۰۳:۱۱
سلام اگر واقعا دولت سوریه این کارراکرده شما دفاع میکنید؟؟؟؟؟؟؟ (1626129) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۸:۵۵:۲۹
اين كه نشد تكذيب . آقاي چند پهلو!!!! (1624158) (alef-10)
 
غلام انصاری
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۰۰:۵۶
اگر چنانچه فیلم سخنان ایشان را که تحریف شده ببینید ساعت فیلبرداری ساعت 22 را نشان می دهد که واقعا" جای سوال دارد و تحریف کنندگان اشتباه عجیبی را مرتکب شده اند (1624184) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۲۴:۳۷
خب خب خب خب...
کجان اونایی که می گفتن حتما هاشمی اطلاعات بیشتری داره و هاشمی به دنبال نجات نظامه و از این حرفا...؟؟؟

آخی دلم خنک شد (1624305) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۰:۴۵:۲۶
ای حسود (1627821) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۱۳:۴۹:۳۹
خوب عزیز من سوراخ موش رو برای همین مواقع گذاشتند دیگه. میگی نه برو از اصلاحات چی ها بپرس (1629228) (alef-13)
 
ابوذر
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۳۴:۰۰
این حرکتهای مذبوهانه اولین و آخرین نیست که در جهت تخریب و ترور شخص حضرت آیت الله هاشمی برداشته میشود آنان که تازه به دورانی رسیده و خود را انقلابی تر از همه میدانند و در جهت تصاحب قدرت و ثروت و ..........هستند از هیچ خطایی رو گردان نیستند
قرار هم نیست شخص حضرت آیت الله هر روز بلند گو بردارند و در جهت ابهام زدایی سخنی بگویند
مشت آنان برای ملت باز است
آنانی که لیست در جیب داشتند حال خود 16 میلیارد به راحتی (یک قلم ) می خواستند بزنند به بدن که با درایت دولت منتخب مجبور به برگشت شدند البته این قصه سر دراز دارد (1624351) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۴۱:۲۵
شیخ! این نقل نیودبلکه نوارسخنرانی خودت بوده چراسفسطه میکنی!؟
فکرکرده ای همه مردم همان چندنفرمداح ومتملق شما هستندکه هردغلبازی وفریب وریای شما رابحساب خدمت صادقانه شما بگذارند وزندگی ساده(!) شما راالگوی خودساخته اند.وازشما بتی درست کرده اند! (1624389) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۴۳:۰۶
من که فیلم را ندیدم اما حتی اگر هاشمی چنین حرفی را زده باشد که مطمئنم نزده، حتما مصالح کشور را می خواسته، می خواسته بگه ما ملت ما را فدای سوریه نمی کنیم، ما کشور ما را فدای سوریه نمی کنیم، از دور هوای سوریه داریم اما خودمان را در گیر نمی کنیم. شما حتما آن عکس را دیدید که یک عده کفن پوش آمدند خیابان و گفتند که ما می خواهیم بریم سوریه با آمریکا بجنگیم، خوب این چه عملی است که برخی از تندروها در کشور انجام میدن؟ آیا 8 سال جنگ ایران و عراق یک سرباز سوری تو جبهه های ما آمد و با صدام جنگید؟ من نمی دانم چرا عده ای فقط دنبال این هستند که بیایند جو سازی کنند. آقای هاشمی یک آدم با شناخت سیاسی و اعتقادی بالایی است که مصالح کشور را مصالح هیچکس دیگر نمی کند. چقدر بعد از 88 سر خانواده اش بلا آوردند، او سکوت کرد. چرا برای اینکه نمی خواست کشور به هم بریزد. الان که این آقایون به دروع این نوع صوت و فیلم ها پخش می کنند مطمئن باشید همانهایی هستند که به دختر هاشمی در ملا عام فحش بی ناموسی دادند (فیلمش موجوده)، همانهایی هستند با احمدی نژاد هزاران تقلب و تخلف و خیانت را در کشور مرتکب شدند و کشور را به رکود کشاندند، یادمان باشد که هاشمی بهترین یار امام بوده و هر جا امام کار مهمی داشت برای انجامش از هاشمی کمک می خواست. درود بر هاشمی (1624401) (alef-13)
 
اردوان
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۵۰:۲۱
ایشان گفته اند نقلی از بنده در مورد سوریه، بهانه سوء استفاده و تخریب های جدید توسط برخی رسانه ها شده است که صحیح نیست. آیا این به معنی تکذیب گفته های ایشان است؟ (1624439) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۵۷:۳۲
شما مردم چرا دوست داريد خودتونو بذاريد سر كار !!!!
مخالف و موافق و بيطرف همه ميدونن كه استفاده از سلاح شيميايي امكاناتي ميخواد كه "نيروهاي مخالف بشار اسد" يا به قول بعضي "تروريست ها" يا به قولي ديگه "ارتش آزاد" اين امكانات رو ندارن . والسلام (1624487) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۰۹:۵۷:۴۹
خدا کند قبل از اینکه غرب بخواهد سکوهای موشکی را بزند سوریه گوشمالی حسابی به ترکیه و عربستان و اردون و امارات و قطر و دشمن درجه یک اسرائیل بدهد اسکله نفتی جیهان هم اروپا را در کمبود نفت نگه می دارد البته همه اینها شرط این است که قبل از نابودی نابود کنی (1624488) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۰:۱۲:۱۶
زحمت کشیده یه تکذیب خشک و خالی اگه راست میگه فیلم کامل مراسم رو پخش کنه. (1624563) (alef-13)
 
کیاس
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۱:۳۶:۵۵
ما هم باور کردیم!!!
ایشان دو سال پیش نیز سخنانی مشابه آنچه در مازندران شد، عرض کرده بودند..
ظاهرا ایشان نقش جاده صاف کن دولت جدید را دارند و البته آن صحبت ها و این تکذیب ها نیز در این راستاست..
جناب هاشمی درسته شما انسان کیاسی هستید اما ما هم ببو گلابی تشریف نداریم گرچه اگه کورس بذاریم شاید هم ما پیروز میدان بشیم (1624990) (alef-13)
 
sdgds
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۱:۳۷:۳۸
الان اونایی که میگن بشار بده و سلاح شیمیایی زده و فلان با این حرف هاشمی باید توبه کنن! (1624992) (alef-13)
 
ارش
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۲:۵۳:۳۴
آقای مطهری گفتن که فیلم را دیده اند و نمی توان گفت که ساختگی است! (1625455) (alef-13)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۳:۱۳:۲۶
افراطيون از نتيجه انتخابات اخير بسيار عصباني دارند و عقده هايشان و نفرتشان از هاشمي بيشتر شده بود و منتظر فرصتي بودند تا عقده هايشان را بيشتر بيرون بريزند گويا 4 سال تمام بيرون ريختن عقده ها و تنفرشان و فحاشي و هتاكي به آقاي هاشمي آنها را آرام نكرده بود!!
آقاي روحاني منتخب جناب هاشمي و خاتمي بود اگر خود اين آقايان كانديدا مي شدند كه كف رايشان 30 ميليون راي بود. (1625572) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۴:۴۱:۲۱
خيلي جالبه كه اينهمه حرفهاي فوق‌العاده و هوشمندانه‌اي كه ايشون در هر دو سخنراني زده فراموش شده و همه از دوست و دشمن به يك قطعه كوتاه چند كلمه‌اي بند كردند. البته شايد اين هم از هوشمندي ايشان باشه كه من نميدونم.
اما اگر دقت ميكرديد در همان سخنراني اول هم كه من شنيدم ايشان جنگ غرب با سوريه رو به هيچ وجه تأييد نكردند و اقدامات اسد و مخالفانش رو هم تأييد نكردند. تنها براي مردم سوريه براي نجات از اين وضع اسف‌بار دعا كردند و با اونها ابراز همدردي كردند.
در خصوص اوضاع سوريه هم نقل قول از رسانه‌ها كردند. در مقابل به نقش ايران در ايجاد ثبات اشاره كردند.
در مصاحبه دوم هم صراحتاً هم جنگ و هم استفاده از سلاح شيميايي رو محكوم كردند.
اين اوج اثرگذاري يك سياست‌مداره كه در يك تريبون بسيار محدود محلي صحبت كنه و جهت‌گيري سياسي بسياري را در يك منطقه تغيير بده. كاش به جاي قيل و قال و تخريب و .... به فكر استفاده از اين ظرفيت كه در ايران روي هم 5 نفر هم ندارند بوديم. (1626031) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۵:۰۵:۰۶
این سرو صداها برای آن بود که محسن برای شهرداری رای نیاورد که اینطور هم شد. (1626141) (alef-13)
 
رامین
۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۹:۲۸:۴۴
فکر می کنم این جنجالها بیشتر برای شهردار نشدن فرزند ایشان بوده است. (1627036) (alef-13)
 
مهدى
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۳:۱۵:۵۳
باسلام خدمت دوستان
شما حتما واقف هستيد ايت الله هاشمى علاوه بر اينكه در امور فقهى مجتهد مسلم هستند در سياست بلاشك مجتهد اعلم هستند لذا نظرات در مسايل سياسى. بدون خدشه است ودنيا. نظراتش را مى پذىرد و قابل استفاده برا ى دنياست
. (1627932) (alef-13)
 
غلامعلی خنجری
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۰۹:۱۹:۲۹
اقای هاشمی همواره چن پهلو صحبت می کند و ملت ایران را هیچ فرض میکند (1628301) (alef-13)
 
رئوف
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۱۳:۳۲:۱۳
چیزی ندارم که بگم اشکالی که نداره؟ (1629159) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۸ ۲۱:۲۸:۰۴
برخی از این آقایان فکر می کنند وارثان انقلاب هستند، واقعا که با عملکردشان روی ابوسفیان و معاویه و یزید و شمر و.... روسفید کردند. اگر این آقایان علمان دین اسلام هستند. اسلامشان پیشکش شان ، (1630617) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۰۱:۵۷:۲۵
از سایت الف بعید بود که تایید ضمنی را تکذیب تیتر کند. الف جان صادق باش! (1631035) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۲۲:۴۰:۴۱
خوابتان خیر باشد (1637011) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۲۱ ۰۳:۰۹:۵۵
این اولین بار نیست که هاشمی در مورد سوریه اینگونه حرف می زند.اصلا روش او اینست که حرفی را میزند و بعد بسته به بازتابش آنرا تایید یا تکذیب می کند.بیش از پنجاه نفر که در جلسه بوده اند حاضرند قسم بخورند که او این حرفها را زده .علی مطهری بیخود تایید نمی کند. (1637376) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.