۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۷:۴۷

دبیر ائتلاف 5 نفره اصولگرایان :

دونظرسنجی برای انتخاب نامزد نهائی ائتلاف 5 نفره/ اعضا به نتیجه پایبندند

دونظرسنجی برای انتخاب نامزد نهائی ائتلاف 5 نفره/ اعضا به نتیجه پایبندند

دبیر ائتلاف 5 نفره اصولگرایان با بیان اینکه تصمیم اولیه این ائتلاف معرفی کاندیدای نهائی قبل از ثبت نام است، گفت: تصمیمات ائتلاف با حضور اکثریت اعضا گرفته می شود و تمامی اعضای آن به تصمیمات و اهداف این ائتلاف پایبند هستند.

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به خبرهایی مبنی بر تغییر در ائتلاف 5 نفره گفت:حرکت ائتلاف یک حرکت جمعی است و براساس اهدافی شکل گرفته است که تمامی اعضای آن به تصمیمات و اهداف این ائتلاف پایبند هستند و تاکنون هیچ اقدامی مغایر با تصمیمات ائتلاف انجام نداده اند.

دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان، افزود: اهداف و تصمیمات ائتلاف با حضور اکثریت اعضا گرفته می شود و برهمان اساس عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شکل گیری ائتلاف برای استفاده بیشتر از ظرفیت اصولگرایی و ایجاد وحدت و انسجام در جریان اصولگرایی است، گفت: هدف مجموعه کاهش تعداد نامزدهای انتخاباتی و به حداقل رساندن حضور کاندیداهای اصولگرا در صحنه انتخابات است.

موسی پور با بیان اینکه تصمیم اولیه ائتلاف حداکثری اصولگرایان معرفی کاندیدای نهائی قبل از ثبت نام است، تصریح کرد: این تصمیم با توجه به فضای انتخاباتی و صحنه رقابت ممکن است تغییر کند؛ اما فعلا آخرین تصمیم است.

دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان، همچنین در پاسخ به این سوال که کاندیدای نهائی براساس چه ملاک و معیاری انتخاب خواهد شد؛ اذعان داشت: مبنای سنجش مقبولیت اجتماعی و میزان رای کاندیدا است .

وی با بیان اینکه دو نوع نظرسنجی در فرایند انتخاب نامزد نهائی ملاک قرار خواهد گرفت خاطرنشان کرد: یکی از نظرسنجی هایی که معیار ائتلاف 5 نفره است نظرسنجی هایی است که توسط مراکز نظرسنجی انجام می شود و در کنار آن خود ائتلاف نیز یک نظرسنجی مستقلی انجام خواهد داد و در نهایت کاندیدایی که در این نظرسنجی ها بیشترین رای را داشته باشد انتخاب خواهد شد.

به گزارش مهر ، ائتلاف 5 نفره اصولگرایان متشکل از محمد رضا باهنر ، منوچهر متکی ،  یحیی آل اسحاق ، محمد حسن ابوترابی فرد و مصطفی پور محمدی است .

کد خبر 2041797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha